poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zestawy #1

Dzisiaj zaprezentuje Wam post sesyjno - zestawowy. 
Dlaczego taki? Ano po pierwsze dlatego, że sesja zbliża się wielkimi krokami, a dla mnie to właściwie już nawet nadeszła (za każdym razem jak przychodzi sesja to zbiera mi się na refleksje - dlaczego ja to sobie robię? Ale o moich przemyśleniach egzystencjalno-sesyjnych w innym poście). Zestawowy, ponieważ kiedyś, z wielką frajdą kleiłam takie oto zestawy. Teraz już za bardzo nie mam na to czasu i chęci może też trochę brak, ale na moim komputerze wciąż jest folder z dość sporym zapasem owych outfitów. Będę do nich sięgać w krytycznych chwilach (czyli takich jak ta), gdzie nie ma czasu na zdjęcia, pogoda nie domaga, sesja się panoszy, jest poniedziałek, zupa była za słona i w ogóle wszystko jest źle i nie tak... 
Czy wam też dzisiaj wiatr chciał urwać głowę?














Starałam się wybrać zestawy, które chociaż w małym stopniu nadają się na obecną porę roku. Niestety w moich zbiorach stanowią one zdecydowaną mniejszość, a to tylko potwierdza, że zima nie jest dla mnie.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenia :) Wygodnie i stylowo :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy! ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawy :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ciuszki :-)

    OdpowiedzUsuń