czwartek, 12 marca 2015

Cosmic Love

Cześć!
Znów zostałam zmuszona do opuszczenia Was na jakiś czas. Niestety zajęta byłam różnego rodzaju pierdołami, zwanymi górnolotnie moimi studiami. Tak, ostatnio jestem totalnym nolifem i nie mam na nic czasu, ale na szczęście, dzisiaj zaczyna się mój weekend (co z tego jaki tak mam milion rzeczy do zrobienia?). No cóż, będę robiła dobrą minę do złej gry i udawała, że życie jest piękne, wcale nie potrzebuje 8h snu, a i nauka od rana do wieczora to moje hobby i jakoś wytrzymam do wakacji.
Tak, wiem. Znów musicie oglądać moją parkę, ale dzisiaj było tak zimno, że nawet mój fotograf nie pozwolił mi jej zdjąć do zdjęć (nie musiał mnie za długo od tego odwodzić, źle bym wyglądała jako pozująca kostka lodu). Bardzo bym chciała rozszerzyć moją gamę odzieży wierzchniej (? tak to się nazywa, no nie?), np o piękny szary płaszczyk oversize, ale... jestem totalnie spłukana, tak więc nie będzie żadnych płaszczyków, torebeczek ani bucików i będziecie musiały znosić moją parkę na każdej stylizacji do maja co najmniej, a że ma odpinane futerko ze środka to może nawet i dłużej ;P



Ze śmiesznych historii z ostatniego tygodnia: dzisiaj jakiś chłopak w tramwaju zapytał się mnie czy jestem jedną z tych sławnych modelek. Oczywiście, że jestem! Tak naprawdę nazywam się Miranda Kerr, miałam dość sławy, wiec uciekłam i skryłam się w cichym Krakowie, żeby nikt mnie nie rozpoznał, ale kurcze, wydało się :D 


Nie wiem, czy już to mówiłam, ale kocham spodnie ze wszelkimi przetarciami. W sklepie zawsze nieświadomie zmierzam w ich stronę i mimo, że niektórzy ochrzcili je mianem "pogryzione przez psa" to niestrudzenie wciągam je na siebie (i tylko czasem na uczelni towarzyszą mi dziwne spojrzenia...) Ogólnie to co dzisiaj na siebie założyłam, mogłabym śmiało nazwać "dziurawym zestawem" - dziury w spodniach, dziury w koszuli, tylko sweterek bez dziur - muszę nad tym popracować.


Odnośnie sweterka. To ukradłam go mojej Rodzicielce, bo był dla niej za bardzo "babciny" dla mnie jest ok. Oprócz tego, że jest 4 rozmiary za duży, ale jak coś jest na mnie za duże, to możecie być pewne, że to przygarnę.



Dzisiejszy wiatr nam trochę przeszkadzał, włosy miałam wszędzie, tylko nie tam, gdzie powinny być. Może zauważyłyście, że już ich nie podpinam. No cóż, na szczęście trochę odrosły i nie rozpoczynam już każdego dnia złorzecząc mojej fryzjerce (teraz żale wylewam co drugi dzień). Jakbyście kiedyś widziały, że wasza fryzjerka robi coś dziwnego z waszymi włosami to reagujcie zawczasu, albo będzie tak jak chciały przez 2 miesiące chodzić w worku na głowie.



Spodnie: Cropp | Koszula: Mohito | Sweterek: Jackpot

18 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię do szaleństwa ;P jak czytam Twoje posty, to mam wrażenie, że jesteś moją zaginioną bliźniaczką - fantastyczne są Twoje teksty ;P

    nie przesadzaj, włosy wyglądają bardzo w porządku, w życiu bym nie powiedziała, że coś tu jest spierniczone.

    sweterek super, a jeszcze bardziej podoba mi się koszula!
    a po cholerę kupować nową kurtkę ;P?
    daj spokój, jak jest zimno, to człowiek się przyodziewa, a nie stroi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dzięki! W takim razie pjona, moja blogowa bliźniaczko :D

      dzisiaj w ogóle były w miarę, wyjściowe, nie wiem o co im chodzi, pewnie czegoś ode mnie chcą. Zachciało mi się mieć krótsze włosy to teraz mam za swoje.

      Ano wiesz, to taka fanaberia babska. Marzy mi się ładny płaszczyk, ale jak widzę te ceny w sklepach to wole dożywotnio nosić parkę.

      Usuń
  2. Fajne to połączenie koszuli z dziurawymi spodniami :D
    A włosy są naprawdę ok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka świetna więc chętnie oglądam :-) A bluzka nieśmiało wystająca jest genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie. Chce kupić z dziurami lub przetarciami, ale jakoś nie mogę podjąć decyzji ;) Warto, fajnie się noszą .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noszą się tak super, że planuje zakup drugiej pary ;P

      Usuń
  5. Parka jest cudowna! Od razu wpadła mi w oko!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula wyglada oryginalnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twoją parkę, więc chętnie będę ją oglądać w kolejnych zestawach, poza tym bardzo praktyczne podejście do okryć wierzchnich, ja sama powinnam opanować swoją obsesję na punkcie tej części garderoby, ale ciągle mi się jakieś nowe kurtki podobają;) sweterek świetny i całość też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to praktyczne podejście u mnie jest wiązane tylko z kurtkami, na innych polach szaleje ;P

      Usuń
  8. ja również kocham spodnie z przetarciami :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. No kurteczka pierwsza klasa!
    Heheh, ja teraz piszę licencjat, wiec uwierz, że też nie mam za dużo czasu na nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To już mam za sobą, teraz zbliża się pisanie magisterki :p

      Usuń
  10. Świetna koszula;) AŻ mam ochotę powiedzieć zajekurwabista (Przepraszam za wyrażenie;)

    OdpowiedzUsuń